Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
    За мен най-хубавото JTD направено от жабарите е 2,4 10v. 150 коня, много приятен за каране в стоков вариант, с един чип става силничък, а с подходящия хардуер около него става лудница. 20v., е доста скъп за поддръжка и може би не толкова надежден.

    На колегата 1912 колата не е от най-слабите нищо че е 8v.
    Подкрепям за 10-клапановия със 150 коня.
    И ако някой каже, че между 140 и 150 няма разлика, да знаете, че лъже. Не че моят 140 коня не ми харесва, но по-новият вариант има доста по-добър старт от място, на доускорение няма чак такава разлика.
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

    Comment


    • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
      Колеги, днес си взех преден шенкел/десен/с главината.Понеже е от дизел, а моята е бензин, предполагам, че шлиците на лагера ще паснат на тези с моята полуоска.Сверих номерата на главината на дизел и бензин и излизат уж едни и същи......
      Той лагера е един и същ, ама тебе те интересува главинката със шлиците дето влиза в него Лошото е, че при демонтаж се отделя вътрешната черупка и остава на главинката. Т.е. ако не е със същите шлици - греда. Сега ги проверих и двете са с по 27 зъба може и да имаш късмет.
      Last edited by code; d.m.y г., 15:27.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • Колега, мерси!Направо си отдъхнах.....
        Алфа...всичко друго е компромис!
        http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
        Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
        Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

        Comment


        • Знам че тук има много компетентни колеги и поради тази причина питам вас.Днес на Капата спря да духа вентилатор на парното,проверих бушоните при филтъра на купето и всичко е здраво,да не пропускам някое място?Моторчето на парното съм го сменял преди 2+ години,а това лято сменявах питата на парното и като знам пак ако е изгоряло какво ме чака направо ми се плаче.
          П.С на 166-та и на Капата тези моторчета както и питата на парното са еднакви ако не се бъркам.Сега ще пусна и тема в Купува,пък ако не е изгоряло ще си имам едно в резерва и без това са като консуматив.

          Comment


          • Здравейте!
            Някой да има мнение за тези гуми(по скоро ако някой е карал с такива и има лично виждане на нещата)?
            continental wintercontact TS830 P
            с тази шарка модела:
            http://www.tyrereviews.co.uk/images/..._830p_1_en.jpg
            Днес обух Алфонсо с 4 такива ама няма много сняг да ги тествам.

            Comment


            • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
              Знам че тук има много компетентни колеги и поради тази причина питам вас.Днес на Капата спря да духа вентилатор на парното,проверих бушоните при филтъра на купето и всичко е здраво,да не пропускам някое място?Моторчето на парното съм го сменял преди 2+ години,а това лято сменявах питата на парното и като знам пак ако е изгоряло какво ме чака направо ми се плаче.
              П.С на 166-та и на Капата тези моторчета както и питата на парното са еднакви ако не се бъркам.Сега ще пусна и тема в Купува,пък ако не е изгоряло ще си имам едно в резерва и без това са като консуматив.
              Не знам, дали при Капата е същото, и поради това говоря за 166-цата.
              Релето за вентилатора (между чистачките) включва ли се? В момент в който е цъкнало (включено) на извод "30" има ли +12V ? Ако има, проблемът може все още да не е във вентилатора а в модула за управление на климатика. Това лесно може да се разбере, като модулът се изключи (намира се под ICS-а) а контактите на релето се шунтират с един проводник (свързват се изводи 87 и 30 на цокъла на релето). Ако моторът е здрав, трябва да развърти на максимални обороти.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                Здравейте!
                Някой да има мнение за тези гуми(по скоро ако някой е карал с такива и има лично виждане на нещата)?
                continental wintercontact TS830 P
                с тази шарка модела:
                http://www.tyrereviews.co.uk/images/..._830p_1_en.jpg
                Днес обух Алфонсо с 4 такива ама няма много сняг да ги тествам.
                Перфектен избор колега,имам лични наблюдения върху тези гуму и ще останеш очарован.
                Сега аз пак да питам за Капата,имаше изгорял бушон 30ампера под волана,след смяна и опит да пусна вентилатор на парното пак изгоря,явно нещо го товари и аз се сещам какво е,това е ш.....а вентилатор които е изгорял пак и като знам как се сменя ми идва да хвана гората.

                Comment


                • Щом гори предпазителят, най-вероятно моторът е пътник, колкото и да е неприятно.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Аз за друго не съм си и помислил,при мен няма такива дребни повреди като изгорял бушон или нагоряло гнездо,но няма начин ще трябва да се сменява.

                    Comment


                    • Колеги, има ли разлика в датчика за abs между бензиновата и дизеловата 166?Става въпрос за този на колелото който е.
                      Алфа...всичко друго е компромис!
                      http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                      Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                      Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
                        Колеги, има ли разлика в датчика за abs между бензиновата и дизеловата 166?Става въпрос за този на колелото който е.
                        Не.
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • Колеги ако някой има интерес реших да си продам и "другата" 166-ца http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=82375
                          EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
                          Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
                          Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

                          Comment


                          • Откакто съм купил двуглавата ламя знам че акумулатора ще даде фира когато се застуди и днес се оказах прав,запали но много трудно и ще трябва да се пазарува,ще се опитам да изпреваря събитията.Какво да взема,даваите съвети и цена за нещо 100Ah.

                            Comment


                            • Аз взех енекси, скоро почна четвърта година и пали, като в първия ден. Струваше 200 лв.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • Exide 7 години палеше старата Алфа и вече 2 години пали "новата". Може и утре са спре да пали, но поне ще "умре от старост", а не от това, че е боклук.
                                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                                Opel Astra J
                                ex:
                                Alfa Romeo 164 2.5TD
                                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                                Comment

                                Working...
                                X